Diensten
Hoe werkt ADDigi
Stap 1
ADDigi boekt al uw documenten en dagafschriften.
Nadat u (dan wel ADDigi) de te verwerken facturen en bonnetjes hebt gescand komen deze direct in het verwerkingscentrum van ADDigi terecht. Door onze hoge graad van procesautomatisering is het mogelijk dat de software deze documenten herkent en analyseert. Zo kan een groot deel van de aangeleverde documenten direct worden verwerkt en gearchiveerd.
Indien geautomatiseerde herkenning niet volledig mogelijk is, wordt het document direct aan een professional van ADDigi aangeboden die het document verder verwerkt.
Stap 2
Bankafschriften worden bij voorkeur elektronisch verwerkt. U vraagt de transacties van de week of maand eenvoudig op in het internetportaal van uw bank en stuurt deze naar ADDigi. ADDigi verwerkt elke transactie en werkt zo de financiële administratie inclusief de lijst met openstaande facturen bij.
Stap 3
Wij controleren de kwaliteit, de software bewaakt de integriteit van de ingevoerde data. Vervolgens genereren wij uit uw financiële gegevens automatisch de btw aangiftes, de tussentijdse (management) rapportages en de jaarrekening.
Stap 4
Het resultaat is een financiële administratie die up-to-date is en u online zowel operationele als management informatie biedt zodat u optimaal uw onderneming kunt sturen.
Dit alles tegen de meest gunstigste tarieven zodat u onbezorgd uw zaken kunt doen.
|